Touha po miminku a IVF🤰

Problém s otěhotněním v posledních letech řeší čím dál více párů. Touha po miminku pak představuje velké trápení. Neúspěšné snahy o přirozené početí miminka dnes ale díky medicínskému pokroku naštěstí nemusí znamenat zbytek života bez dítěte.

Co na to lékaři?
Lékaři doporučují, aby páry po jednom roce neúspěšného snažení o vytouženého potomka vyhledali odbornou pomoc. Pokud párům nedokáže pomoci gynekolog, zůstává jediná možnost – návštěva centra pro asistovanou reprodukci (IVF). Za posledních 12 let křivka pokusů o umělé oplodnění strmě stoupá. 

Jak se IVF financuje?
Při odborné pomoci ve specializovaném centru pojišťovna proplácí 3 cykly. Pravděpodobnost otěhotnění z prvního pokusu je pouhých 35 %. Po vyčerpání pokusů si již pár musí financovat další pokus o početí dítěte sami. Další pokusy znamenají více času, usilí, psychické odolnosti a v neposlední řadě i peněz – cena jednoho pokusu šplhá až k 50ti tisícům korun dle zvolené kliniky. A právě s tou poslední jmenovanou investicí do touhy po miminku Vám dokážeme pomoci a další 2 pokusy Vám u pojišťovny zajistit.

Balíček pro budoucí maminky ve výši 133 Kč měsíčně. (Kalkulace u 30ti leté ženy, ročník 1989) obsahuje:

  • Pracovní neschopnost 6000 Kč/měsíčně po dobu 3 měsíců.
  • Pobyt v nemocnici 500 Kč za každou noc.
  • Náklady asistované reprodukce 2x 50 000 Kč.

Co je ale důležité – je potřeba se ale pojistit včas! Využijte níže uvedený formulář, rádi s Vámi vše probereme podrobněji.

Toto je obchodní sdělení společnosti MBG BONUSIA, a.s.

Další aktuality

Spojme se

A můžeme začít spolupracovat

Napište nám

info@bonusia.cz

Zavolejte nám

+420 603 777 774

    Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.

    Naši partneři

    Přehled ochrany osobních údajů

    Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější. Více informací naleznete zde.